Post by pecaldiastinti on Feb 6, 2022 20:41:07 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ The Frostrune ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ The Frostrune IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheats verhogen punten ▞▞▞
▞▞▞ The Frostrune 2022 version ▞▞▞
Veel te kort om het in een paar uur af te ronden.
prachtig spel❤❤❤❤
The Frostrune Adventure ror
彩金捕魚-Jackpot Fishing 아케이드 oeb
Super!
Prachtig spel
Ik wilde dit spel echt leuk vinden. Ik kon er moeilijk in komen. De graphics waren mooi, maar vrij nutteloos in 90% van het spel. Je kunt niet alleen mooie windowdressing en zwakke gameplay hebben. Het verhaal was leuk, maar niet geweldig. De vertelling was traag en bijna vervelend. Ik had een spelverpestende glitch toen, ondanks alles goed te hebben gedaan, de borst van de raaf er niet in slaagde te materialiseren. Ik heb mijn geld verspild aan dit zeer korte, matte spel.
Ik hou van je spel. maar kun je je spel verbeteren. Ik heb meer verhaalkarakters voor jullie
The Frostrune is een point-and-click-spel gebaseerd op Viking-mythen en -legendes. Dit prachtige project van de Noorse ontwikkelaar Grimnir en Snow Cannon
Het idee is goed, de graphics zijn goed, maar de verhaallijn is moeilijk te volgen en voelt gewoon als zinloos porren over het hele scherm, wat hopelijk resulteert in iets... Ook een beetje vervelend dat de rugzak de Terug-knop blokkeert.
The Frostrune Περιπέτεια osc
Geen bijles. Ingewikkelde tips. Kon de 3e stap vanaf het begin van het spel niet doorlopen. Installatie ongedaan maken.
Dit spel is gewoon geweldig! Als je van puzzel- en raadselspellen en oude kennis houdt, dan is dit spel iets voor jou! De graphics van deze game zijn geweldig en mooi, en het gebruik van Vikings-overlevering om de puzzels en raadsels op te lossen, maakt het een uniek spel. Ik had graag gezien dat het langer was, maar misschien komt er nog een spin-off van deze... (hint, hint voor de ontwikkelaars).
Als je ze geen foto's en telefoontjes en al die onzin laat beheren, laten ze je niet spelen. Ze hoeven absoluut niet te weten waar ik ben of via mijn telefoon te gaan. Je tijd niet waard.
Heeft toegang tot uw privégegevens nodig, anders laadt het niet. Ontwikkelaars erkennen dit feit niet, hier meerdere malen op gewezen. Zeer duistere zaak, verwijderd en zal deze jongens mijden als de pest. Verbaasd heeft Google deze privacymisbruikende app in de winkel toegelaten.
Ik ben al 3 keer volledig uit het spel gegooid, slechts binnen 5 minuten na het spelen van dit spel, ik heb een Moto E4 en het zou moeten werken aan dit merk, help alstublieft, ik wil kunnen spelen en geniet van dit spel
een van de beste games die ik ooit heb gespeeld ..... petje af voor de ontwikkelaars omdat ze onbaatzuchtig zijn en een kunstwerk maken met een geweldige verhaallijn. Het muzikale aspect en de betoverende achtergrond laten zien hoeveel hard werk er achter deze onderneming wordt gestoken om het de sfeer van de Scandinavische tijden te geven. Ga zo door!!!
Problemen of storingen met Android Lost? Is not DOWN.
Apps van Snow Cannon Games in de App Store
The Frostrune Macera Oyunları eks
De kunst en muziek zijn erg mooi, maar ik verdwaal nogal vaak en weet niet wat ik moet doen.
Leuk spel, maar crasht de hele tijd op mijn telefoon. (Moto Z / Android N)
... 6 Frost Rune, 7 FusRoDa (gelukkig wel onder de Z toets), 8 Conjure Flame atronauch, 9 Raise Dead, 0 Oaksflesh om maar iets te noemen.
Ik heb niet lang gespeeld omdat het niet mijn ding is. Er is geen kaart en de hints helpen niet veel. Het is geweldig voor degenen die van dit soort gameplay houden.
Zou vijf sterren beoordelen als ik niet gedwongen was om naar enkele minuten dialoog te luisteren die gewoon als wartaal klinkt. De tekst is aanwezig en VEEL sneller te lezen dan de mensen nodig hebben om te "spreken". Waarom laten we niet gewoon in ons eigen tempo lezen en dan klikken als we klaar zijn?
niet genoeg informatie om het spel te spelen
Ik hou van dit spel, maar de bugs zijn verschrikkelijk. Crasht om de paar zetten. Als u dit oplost, krijgt het van mij een 5-sterren.
Je mag niet spelen, geen gebruik van dingen op mijn apparaat,en dan kun je niet spelen?
Super graphics, uitdagend maar doenbaar.
Super, betaalde games zijn vaak slechter. Gelukkig zijn er hints aanwezig om de originele puzzels te kunnen oplossen. Heb uren in de mooie wereld van vikingen gezeten.
Zoals anderen al hebben gezegd, zie ik geen reden om deze app toestemming te geven voor toegang tot mijn foto's en bestanden. Als je weigert, wordt het spel nooit geladen. Het is dus onspeelbaar tenzij je ze onnodige, compromitterende machtigingen geeft. Nee.
Spel was erg saai.. Deze point & click-spellen zijn de enige die ik speel en deze was gewoon zo saai, zoveel plaatsen waar je doorheen moet reizen met nauwelijks iets om naar te kijken en niets om op te klikken of op te lossen.. Gewoon te duidelijk & langzaam.
Super bedankt
Geen snelle reis wanneer puzzels en aanwijzingen ver uit elkaar liggen, en geen dialogen die kunnen worden overgeslagen, maken dit korte goede spel vermoeiend om te spelen.
Wilde toegang tot mijn foto's en media, dan mijn locatie! Dus ik heb het uiteindelijk niet gespeeld, omdat ik nog nooit een game als deze om toegang heb gevraagd. Klonk verdacht.
Het spel start niet. Kan alleen het logo ervan zien en doet niets
1 ster die ik geef omdat het traag werkt en er is geen intro hoe het spel werkt, dus verwijder de installatie
Meer dan saai, tenzij je heen en weer klikt en heen en weer. Mooie foto's, maar niet voor mij.
The Frostrune Aventura cyqx
Hou van dit spel. De muziek, het verhaal, de kunst, de animatie... Het komt allemaal samen om een ongelooflijke en boeiende sfeer te creëren. Het is een raadsel, maar niet te moeilijk, en hoewel het niet meteen een spel is dat je steeds opnieuw moet spelen, is het toch de moeite waard om naar terug te keren, en het is een van mijn meest favoriete spellen aller tijden. Ik wou dat er meer van dit soort games op deze wereld waren, want het is prachtig en ik vind het zo leuk dat ik het ook voor de volle prijs op Steam heb gekocht, alleen om de makers te steunen.
Toegang tot alle verzoeken geweigerd. Spel wilde niet spelen. Je hebt geen toegang nodig tot mijn foto's, locatie, etc. Voor een game. Maak een betaalde versie die kan worden geïnstalleerd na het proberen van een kleine demo. Ik installeer nooit iets met overreach.
Echt interessant, geweldige visuals en concept, maar crasht constant
The Frostrune Macera Oyunları eks
De app wil om onduidelijke redenen toegang tot bestanden en afbeeldingen. Ik denk dat het weigeren van toegang betekent dat je het spel niet kunt spelen, omdat ik alleen een foto heb kunnen zien en ik heb het niet kunnen spelen. Het is jammer.
eldzaam goed spel, goede sfeer, mooie muziek, boeiend verhaal, kom maar op met een vervolg. En een "betaal wat je wil of koop een kop koffie voor de devs" zou ik gebruiken.
Goed verhaal. Geen slechte tijdmoordenaar.
IgnitionOne · Jaguar Route Planner · Free WiFi Hotspot · The Frostrune · Shift For Gmail · Bubbl.us · Pixelmaker · Countdown Time · Dropmail
Mooi spel; mysterieus, niet te makkelijk en prachtig om te zien!
Erg kort, maar goed geschreven en ontworpen point en click avontuur.
Prachtig spel, op een gure dag heerlijk om uit te spelen!
Super gegeven thematiek. Om in te verdwalen zo gaaf.
Tekstavontuur met kunst. Als je van tekstavonturen met basisverhalen en kunst houdt, dan is dit iets voor jou. Ga hierheen, dat heb je nodig. Ga daarheen om dat te vinden. Ga terug naar de 1e plek. Herhalen. Alles wat je vindt dat je nodig hebt. Als het is wat je nodig hebt, probeer dan elk item één keer. Als het verkeerd is, geen verlies. Als het goed is, is het gebruikt. Elk item heeft 1 gebruik. Gemakkelijk. Herhalende. Al het gesproken woord is in het Noors, Noors, Zweeds? Ok geluid en muziek. Elk gekoppeld aan een locatie. Basisbedieningen. Geen bijles. Eenvoudig hoe te spelen en hints.
De app crasht en ik verlies al mijn voortgang
Vervelend moeilijk maar een goede game gewoon frustrerend
Ik vond dit spel leuk op mijn telefoon. Maar ik geef het geen toestemming om toegang te krijgen tot mijn "bestanden, foto's en media"